16 års fest hemma hs frida !! :D

2010-02-07 / 00:20:25
hejhej
nu sitter jag här vid fridas data.
matilda sitter halv död bakom mej och frida står och diggar brtney spears ;D
har haft en jätte trevlig kväll me flickorna ! :)
började med mat, sedan öppnade frida sina presenter, vi fikade och spelade lite spel :)
alla va nog lite trötta eftersom kl e 9 min över tolv och alla har stuckit xD
nu ska jag, matilda och frida lägga oss i sängen och ha tjejsnack ! :D

hahaha alla tjejer ( förutom becka ! ) vill se när frida matade fiskarna ! frida plockar upp en fisk från ett av dom 3 akvariumen som dom har, stoppar ner den i stora akvariet. alla börjar skratta och kollar fasinerat på den stackars fisken som simmar av förtvivlan. in kommer en stooor fisk och *smack* så försökte den äta upp lille fisken, men lillen komme undan. han hamnar nämligen på andra sidan av akvariumet då pumpen sitter. " han har gått över till andra sidan" skrivker jag xD så nu är fiskarna ftf hungriga och vid pumpen har nu lillens öde stnnat för att han plågsamt ska dö .... xD

puss på det ! <3 god natt !



Timmy Persson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: