Jag hatar mitt liv ! :(

2010-12-27 / 14:48:24
Då har man vaknat efter man somnat på soffan. Har sovit i ca 2 timmar i natt. Hade så fruktansvärt ont i mitt öra så jag fick inte en blund. Kom såna smärt attacker som gjorde så ont att jag bara kunde kura i hop mej, skrika och gråta. Det gjorde så ont att jag fick panik och visste inte vart jag skulle ta vägen.
Timmy den stackaren kunde inte heller sova, men han låg hela natten och höll om mej, värmde mej, hämtade värktabletter. Det var inte en enda gång han lämnade mej själv eller släppte taget om mej.

Kl 10 körde hans mamma mej hem och jag och mamma gick till sjukan.
Jag hade en kraftig öroninflammation i ena örat. Jag fick penicillinn, stora som katten typ som jag ska ta 3 ggr 2 st om dagen.
Kl är bara halv 3 men har redan hunnit äta 8 verktabletter men inte känns det bättre för det. Min mage gör ont och det snurrar och jag mår illa hela tiden :(
Åker till flamma ikv och jag har fått öroninflammation och feber. Men jag skulle åka med mamma och natta endå och mår jag inte bättre imorn får jag sitta inne på rummet. Läkaren sa att penicillinet skulle börja hjälpa redan ikv.
Så får hoppas på de bästa.







TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: