Im back ! :)

2010-12-15 / 22:09:58
Jaha då var tbx på blogg.se. Har försökt att få till ett inlägg hur många ggr som helst nu, men de går helt enkelt inte... Tycker inte att det är lika kul att blogga längre, vet inte om de beror på att jag inte har tid eller vad det är. Men orkar inte vara som vissa som bah ååååhh jaa jag måste fotta allt jag ser och sen blogga om de.. Nej tack ! Jag bloggar för min skull och att de faktiskt är puckon som vill läsa är bara en bonus :)

Blev lite chockad nu när jag loggade in och såg att de faktiskt är människor som läser min blogg fast jag inte uppdaterat på snart en månad. Lite kul :)

Känner mej helt sliten inne i mej själv just nu.. Jag känner mej glad och ledsen på samma gång.
Är jätte tomt utan min älskling här hos mej och jag saknar redan Matilda jätte mycket. Jag vet att jag egentligen inte skulle saknat henne så mycket ( misstolka mej rätt ) men nu när jag vet att jag inte kan få tag i henne blir jag så ledsen.
För er som inte vet är hon utomlands och kommer inte hem förens till nyår. Tack sä jävla mycket bara lämna mej här ensam i snöiga kalla sverige ! ;)
Nej men jag hoppas du har det bra och du vet att jag faktiskt har det bra här med mamma och Timmy.

Igår var det konsert på skolan. Började öva halv 9. Hade sound kontroll kl 11 och genrep där skolan kunde komma och kolla kl 14.00. Sen var det slut halv fem och då fick vi rast till halv sju. Och sen drog det igång igen. Själva konserten började kl sju och var slut halv tio. En lååång dag alltså ! Så jag var helt slut när jag kom hem och har även varit det idag med.
Men konserten gick super bra. Det kändes jätte bra och jag drabbades inte av panik för att jag var så nervös. Nej allt kändes bra och jag var lagom nervös. Men ist för att den känslan skulle ta över allt var det bara kul ist.
Så jag är jätte nöjd med gårdagen :)

Nej nu ska jag sova är som sagt helt slut och det väntar en lång dag imon med.

Ska förresten bli as skönt med jullov nu ! Det behövs kan jag säga !! Och jag måste säga att jag längtar faktiskt till julen nu! Innan var allt bara skit, men nu känns det bra. Timmy ska med på lilljulafton och ska även vara med på julafton. Så allt känns faktiskt toppen ! :)


Nu mina kära vänner ska jag sova. Ni får ha det så bra så hörs vi tids nog ;)




Är så glad att jag har dej min älskling !
Du får mej att må så bra
och jag älskar dej av hela mitt hjärta ! <3





TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: