I väntan på bussen ... ;)

2010-12-30 / 11:47:01
Sitter just nu och tar de lugnt och väntar på att min mage ska lugna ner sej lite.
Har as ont i magen hela tiden och mår illa hela tiden. Men kom på att de inte alls är så konstigt.
Satt och räknade och räknade ut att jag äter minns 15 tabletter OM DAGEN !! Så kanske inte är så konstigt att jag mår som jag mår.
Och nu kanske ni tror att jag e värsta knarkaren. Men nej de är inte så.
Jag ska som sagt ta 2 piller 3 ggr om dagen för öroninflammationen och de blir 6 piller om dagen.
Sen tar jag 2 alvedon och 1 iprem 3 ggr om dagen mor smärtan och de blir 9 piller om dagen.
Och ibland tar jga 2 alvedon till om jag har jätte ont....

Hmm hoppas de går över till imon iaf. Inte så jätte kul att ha ont på nyår !


Nej nu ska jag klä på mej.
Bussen går om 15 min men lär ju ta 20 min att bara klä på mej, nu när det är istiden här hemma !

Vi hörs.





TimmyPersson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: