Ett behövligt inlägg !

2010-12-22 / 10:30:29
Ja här kommer då inlägget med lite kul och behövande info :)

Som ni redan vet firar jag och Timmy 16 månader idag så det blir inget mer bloggande för min del idag.

Imon ( 23e ) är det lilljulafton och då kommer jag antagligen att blogga men inte så mycket på kvällen frö då ska vi till mormor som alltid :)

På julafton kommer jag kanske kasta in ett snabbt inlägg, men hur många kommer läsa det !? Kommer ju antagligen vakna tidigt så då har jag tid att blogga :)

Sen den 25e kommer jag nog inte heller blogga då. Ska till Timmy ganska tidigt på dagen och på kvällen ska vi äta mat med hela hans familj. Ska bli jätte kul !

Och 28, 29 och 30 är jag på Flammabygget så dåblir det inget bloggandes för min del :)

Men sen är jag tbx och ska blogga så mycket jag orkar och vill :)


Men säg mej, kan det bli bättre än såhär ? Ska få vara med Timmy, min familj, hans familj och med hästarna. Kan det bli bättre än så ? Nej det tror jag faktiskt inte !! :D


Jaja nu har jag slut på tankar och ont i nacken ska lägga mej på soffan innan jag går ut me hunden :)









TimmyPersson <3
Kommentarer!
Postat av: Anonym

låter nice <3

Kommenterat - 2010-12-22 / 12:31:40
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: