En bra dag :)

2010-12-21 / 20:27:31
Herregud de e jätte många som börjat läsa min blogg nu ! Jätte kul att se. Va kanske mkt därför jag inte tyckte de va kul att skriva innan när de va 3 pers om dagen som läste (Y)
Men nu är de en nystart och ni läsare verkar gilla de :)

Sitter just nu och tar de lugnt. Har varit en lång dag !
Först var jag i stallet, vilket faktiskt gick jätte bra ( för min del ). Molly hade hoppat över hagarna så hon hade tagit sönder Zironas och Fiffis hage så Zirona stod inne när jag kom. Och Micki skulle rida med mej men hennes häst trampade av sej halva skon och halva hoven typ (Y) inte så jätte kul för henne.

Sen bar det av till stan till Fijah. Hon köpte present till sin pojkvänn ( inspirerad av min pojkvänn ;) )
Det var mycket roligt att träffa Fijah idag, va jätte länge sen sist så det var kul att träffas igen ! :)


Nej nu kom mamma in med popcorn så nu ska de ätas :D

Ha de så bra alla läsare ! Puss på er.

För älsklingens skull. Vet att du älskar denna bilden hjärtat ! :) <3









TimmyPersson <3


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: