Vad har hänt på 3 år ?

2010-08-15 / 16:17:03
Sitter och segar just nu. Mamma plockade precis en fästing på Cazinaa och nu önskar jag att tiden bara kunde gå.
Mamma har städat huset idag i timmar för att: de som skulle kolla på huset skulle vara 35 min sena och kolla i 10 min. Och vi skulle åka och kolla på deras nu direkt efter, men nej kom om 30 min äsger de. Så nu sitter vi och rullar tummarna.

Ville ju egentligen att älkslingen skulle följa med och kolla lägenheten men han va trött och behövde sova. Jag antar att man inte kan få allt här i världen ?
Så nu får jag bara hoppas på att han kanske vill komma hit senare och äta och ha de mysigt med mej. Vi får se, vi får se.


Upptäckte dessutom en sjuk sak häromdagen.





Dessa jeansen fick jag i 7an av mamma. Har inte kommit i de innan men nu gör jag de. Så jag har alltså gått ner i vikt. Sjuk att jag är lika smal nu som för ca 3 år sedan !! Inte så jätte bra kanske ...
Men sjukt snygga ben och rumpa fick man ! ;D Eller vad säger ni ? ;)



Nej nu åker vi, hör av mej sen. Puss.





TimmyPersson <3

Kommentarer!
Postat av: Frida

Tack för kritiken om headern !<3



OCH du får absolut inte gå ner mer i vikt nu !!!

Tänk på din vackra kurvor kvinna !!

Kommenterat - 2010-08-15 / 23:48:47  | URL - http://friidaus.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: