Tummen upp och tummen ner. Blev de lite flummigt nu ? ;)

2010-08-11 / 21:53:41
Hej hopp !
Nu sitter jag här och bråkar med min data som vanligt. Är ni förvånade ?

Har precis stått och gjort pannkakor i 2 timmar, inte de roligaste jag gjort i livet men gott blev de ! Pannkakor med chokladsirap är verkligen super ! :D Tummen upp för det.
Efter jag lagat pannkakor diskade jag allt jag använt och de som redan var där utan att gnälla. Tänk på de du som inte ens kan ta in disken i diskmaskinen !( du vet vem du är ! ;) )

Har också lagt över bilder till mitt usb så mamma kan skriva ut dom så jag sedan kan hänga upp dom på min vägg :D Tummen upp för det.

Saknar redan min pärla, är så tomt utan honom. Tummen ner för det.
Har varit men han konstant nu i 3 veckor så har börjat vänja mej att alltid ha han där.
Men vi skulle kanske ses imon igen ! :D Tummen upp för det.

Gud vilket löjligt inlägg de blev nu. Känner att jag bara flummar igenom detta nu. Så ska sluta.
Nu skka jag göra om några bilder lägga över dom på usbminnet och får sedan se om jag kanske lägger ut några bilder här, beror på hur mkt min data hatar mej då. Vi får se om vi inte hörs får ni ha de så bra ! Puss !





TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: