Mamma !

2010-08-10 / 20:25:53
Nu sitter jag och tar de lugnt hemma hos Timmy och tar de lugnt.

Inne ifrån vardagsrummet hör man mamma Kitty som sitter och sjunger till allsång på skansen och i köket hör man pappa Bengt och Timmy tjafsa om att Timmy inte kan diska.
En helt annan sak än när jag tjafsar med mamma. Samtidigt som dom tjafsar står dom båda två och skrattar.

Det är verkligen skönt att tillhöra denna familjen !



Men mamma jag märkte idag att jag längtar efter din mat !

Har aldrig uppskattat mamma så mycket som jag kommer göra nu !

Någon som tar hand om mej, fixar mat till mej, städar, ja allt du gör !

Tack mamma ! Jag älskar dej ! ♥






TimmyPersson <3
Kommentarer!
Postat av: desiree bik

älskar dig me lilla gumman. de e tomt å ensamt utan dig :(

Kommenterat - 2010-08-10 / 21:55:50
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: