En halvtimme att inte göra ngt alls på.

2010-08-17 / 08:08:52
Hej hopp bloggen !
Nu sitter jag här helt färdig och nervös.
Taxi Andrén avgår från Mickedalaaffären 08.30 och anländer strax där efter på Sturegymnasiet.

Nej men med andra ord har jag en halvtimme på mej att inte göra någonting.
Eftersom jag trodde att jag skulle ta bussen när jag ställde kl så ställde jag den på tok för tidigt !
Så i morse när jag vaknade 06.15 ställde jag om den så jag skulle vakna 07.00 ist. Men ja lättare sagt än gjort. Jag kunde inte somna om.

Så nu ska jag bara chilla och ta de lugnt typ.. Hoppas att tiden går fort. Hatar att inte ha ngt att göra och ha för lite tid att höra ngt. Om ni fattar hur jag menar ? Lite kryptiskt de där ;)

Nej men nu ska jag kolla min mail och lite så. Vi hörs ! Puss.





TimmyPersson <3
Kommentarer!
Postat av: Frida

Hur va lägenheten ? :)<3

Kommenterat - 2010-08-17 / 17:39:40  | URL - http://friidaus.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: