20 snabba !

2010-08-06 / 12:06:41
20 snabba!

1. Värsta känslan?
Svar: Ensam och oälskad.
2. Bästa känslan?
Svar: Älskad.
3. Din första tanke när du tittar dig i spegeln på morgonen?
Svar: Fan va fin man kan va då ....
4. Vilken ringsignal har du på mobiltelefonen?
Svar: Nomy - cocaine
5. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
Svar: Färg och bilder jag ritat.
6. Vad har du under sängen?
Svar: Damråttor och massa leksaker som Cazinaa släpat under.
7. Framtidsplaner?
Svar: Gifta mej, skaffa ett bra jobb, få barn och vara lycklig med min älskling.
8. Lyssnar på?
Svar: Just nu: Melissa horn.
9. Har du någonsin vart riktigt kär?
Svar: Är riktigt kär just nu.
10. Skriv nåt smart!
Svar: Nåt smart!    ;)
11. Om du fick träffa vem du ville, död eller levande, vem?
Svar: Hmm, morfar, eftersom pappa har sagt att de verkligen va en bra människa och jag aldrig träffat han.
12. Vad stod det i ditt senast mottagna sms?
Svar: Nu ska jag springa o träna lite, efter det väntar film! kom till mig när du vaknat imorn :D saknar ihjäl mih efter dig juu :D älskar dig <3 kyssss!
13. Du har en bra kompis från ett annat land?
Svar: Njaa inte som är född ur ett annat land men som har släckt där.
14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?
Svar: Glad, sprallig, pratglad.
15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
Svar: När jag får vara med min älskling.
16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?
Svar: finns nog mycket men orkar inte tänka just nu.
17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?
Svar: Mina fötter ! xD
18. Vilken superhjältekraft vill du ha?
Svar: Kunna vara osynlig eller kunna läsa folks tankar.
19. Vad är du beroende av?
Svar: Min mobil, mina vänner och min pärla.
20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
Svar: En biljett hem.

 

 

 

TimmyPersson <3

 


Kommentarer!
Postat av: Jessika

Det är jag som har gjort kims header ;)

Kommenterat - 2010-08-06 / 13:57:12  | URL - http://jessikaeleonora.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: