En mycket lyckad påsk

2010-04-03 / 12:23:00
Godmorgon !
Har precis vaknat. Blev rätt sent igår. Men det var hur kul/ tevligt som helst !
Det började med att vi åt tacos som mamma lagat. Super god ! Sen satt vi och pratade.

Mamma och Natta gick ut för att röka och killarna satt och pratade. Så jag och Angelica gick ut och satte upp de sista fjädrarna i trädet.


Angelica satte fjädrarna i både trädet och i rabatten..


Efter det så tog Angelica fram "Party alias". Vi delade in oss i två lag.
Lag rosa: Jag och Daniel.
Lag lila: Mamma, Timmy och Angelica.
Lag röd: Natta och Alex.

Det blev mycket gap och skrik, kan ju tillägga att grabbarnsa kanske fått i sej för mkt ( ;) ) men efter mkt gap och skrik så vann ...... JAG OCH DANIEL !!! Wiho !!!!

 

Sen satt vi och diskuterade de ana och de andra. Mycket trevligt ! De tackar man för ! *Happy face* Tänker avsluta med bilder !

 

Angelicia läser reglerna.

Natta litar inte på henne så läser dom själv.

Sen är vi igång.

Jag, Timmy, Angelicia, Alex och Daniel.

Vinnarna !

Mamma och Timmy.

Helt fokuserade !

Daniel tänker .... hmmmm...

Timmy står på ett ben och förklarar.

Angelicia tänker ..

Mamma: "fokusera!" Timmy: "vaa?"    (hihi)

Mamma och Timmy.

Natta och Alex.

Alex.

Natta och Angelica in action.

Daniel, efter kanske lite för måna glas vin... hehe

Och slutligen, jag och Timmy.



TimmyPersson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: