En händelserik helg.

2010-04-19 / 22:02:47
Usch jag börjar bli dålig på att uppdatera mina läsare bara sjunker ju ! Inte bra !

Just nu sitter jag med huvudverk och lyssnar på musik.

 

Eftersom jag lovade att berätta vad som hände i helgen får jag väl göra det nu.

Fredag: Träffade älsklingen i stan efterskolan och kollade runt lite. Sedan gick vi och fikade ( känns som om jag redan har skrivit om detta !? ). Jaja senare på kvällen skulle Jessika ha fest hos sin bror, så stack till Kim vid halv åtta och gjorde mej i ordning. Fick bli Fridas dragkedje klänning. Sen vid nio stack vi till Jessika. Var hur mycket trevlig folk som helst ! Men de blev inte så sent, redan vid 2 va jag och Matilda hemma och låg och fnissade i sängen. Men en super trevlig kväll som absolut måste göras om ! De tackar vi för Jessika !

Lördag: Jag och Matilda stack in till stan och kollade på kläder. Jag hittade en riktigt snygg bh och 3 par trosor. Tänkte ta fotto på det men min kamera dampar. Men hittade bild på två av trorsorna på deras hemsida.

 

Men fanns ingen bild på bh eller dom andra troasorna. Så får ta bild på de när min kamera funkar.

Sen gick vi och åt på Halo, super gott ! Sen gick vi och kollade i några fler affären. Efter de begav jag mej hem till pappa. Somnade på soffan och vaknade vid sex typ. Åt lite kvällsmat, sen pratade jag med Jessika och bestämde att jag skulle ta bussen till henne. Jag gick in till norrestation men missade bussen. Sur som ett svin började jag gå hem till mamma som sedan körde mej hem. Efter en stund kom även Matilda och Kim. Så sjöng vi "sing star" och sedan kollade vi på "meet the fockers"

http://www.chm.bris.ac.uk/webprojects2006/Macgee/Web%20Project/meet_the_fockers_movie_poster.jpg

En hel del skratt kan jag ju säga ! Sedan blev det tjejsnacka halva natten.

Söndag: vaknade ganska sent. Tvingade Jessika upp ur sängen för jag var hur hungrig som helst. Gick upp och åt frukust. Sedan körde hennes mamma mej hem eftersom Jessika skulle dansa. Kom hem och satte mej här en stund, sedan tog jag bussen till älsklingen. Var där och tog det lugnt. En riktig slapp dag kan man säga ! Grillade lite på kvällen och hade de bara mysigt.

En super helg med andra ord !

 

Nej nu ska jag kolla mina mail, sen är de nig dags för min skönhetssömn tror jag. Puss och godnatt !

 

TimmyPersson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: