Förklaring !!

2010-04-10 / 10:29:12
God morgon.
Förlåt för att jag inte uppdaterat mitt liv här på bloggen på länge ! Jag hade hur många tappra läsare som helst innan men nu e ni borta ! *sad face*
Men jag har faktiskt en förklaring ! Jag stack till Matilda i ons kom hem på tors, skulle egentligen träffat älsklingen men mådde skit så jag la mej på soffan somnade vid 13.00 vaknade vid 18.00 tvingade i mej lite kvällsmat. Somnade om igen 19.00 mamma väckte mej 21.30 då gick jag upp och somnade i mammas säng.
Vaknade vid 12.00 på fredag hade hög feber och mådde allmänt dåligt. Trotts att jag sovit hur många timmar som helst var jag ftf utmattad. Så jag la mej på soffan och tog de lugnt. Matilda messade sedan och undrade om jag ville hjälpa henne på travet. Detta innebär då att man ska jobba i garderoben, bara hänga in jackor alltså. Jo det kunde jag väl. Så jag knaprade i mej några verktabletter och sov lite på soffan. 16.30 kom Matilda och hennes pappa och hämtade mej. Det var fullrulle på travet. Nej nu ljög jag det var hur lugnt som helst, vi kollade postkodmiljonären, talang och solsidan. 23.00 var jag hemma helt slut men 500 kr rikare. Det var helt klart värt det !
Så jag är jag förlåten för jag inte uppdaterat ?


Jaja nu ska jag ner och tvinga i mej en macka sen måste jag verkligen fixa mina naglar !! Vi hörs !


Älskar Timmy Persson <3
Kommentarer!
Postat av: matilda

dina 10 läser kommer säkert dö nu ;) puss på dej

Kommenterat - 2010-04-10 / 23:48:32  | URL - http://matildaandren.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: