Tummen upp för Nomy

2010-04-01 / 21:52:30
God kväll mina underbara läsare !

Sitter just nu och lyssnar på Nomy. Vilken sjukt härlig röst han har asså !

Gillar denna låten mycket ! Och " you better die young" och självklart klassikern "cocaine". Gillar de flesta av hans låtar, tycker som sagt att han har en sjukt härlig röst ! Lite hes sådär. Tummen upp för Nomy !

 

 

Tummen ner för att jag saknar min älskling ngt fruktansvärt ! Visserligen träffades vi igår men hela min kropp skriker efter han ! Tur att vi ses imon iaf ! De gillar vi ! Så det får bli både tummen upp och ner för de ! Tihi.

 

 

Aja nu ska jag kolla mina mail, sen ska jag kanske göra några bilder på datan sen blire nog sängen för min del. Hörs imon ! Puss

 

TimmyPersson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: