Till Max !

2010-04-23 / 16:46:58
Just nu sitter jag hemma hos Frida. Ska snart bli hämtade av Max så ska vi hem till han och ta de lugnt. Ska bada i hans badtunna idag. Blir varm vatten iaf ! Det gillar vi !

Så jag kan tyvärr inte göra fler inlägg ikv för vi ska sova där. Men jag ska hem i tid imon så jag hinner uppdatera imon ! Frida ska nog ta med sej sin kamera så jag kan ladda upp bilder. Men under tiden tänkte jag ladda upp bilderna från igår. Frida har inte hunnit skicka dom men eftersom jag redan sitter här så ! Lägger upp dom i ett nytt inlägg. Blir jag inte klar laddar jag upp dom så fort jag fått alla. Ses snart! Annars får ni ha en super bra kväll !


TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: