några smaskiga frågor ;)

2010-04-15 / 22:48:02

Ditt äldsta hångel? - 21 tror jag heheh...

Hur många har du varit riktigt kär i? - 1

Vad tycker du om kärlek? - Det är den bästa känslan som finns. Och det bästa man kan vara med om, men samtidigt de hemskaste när man förlorar sin kärlek.

När kramade du någon sist? - Ca 30 min sen.

Saknar du någon speciell person?
- Jaa jag saknar alltid min pärla.

Har du svårt för att bli kär?
- Hmm, nej inte så faktiskt.

När kysste/hånglade du med någon sist?
- För ca 30 min sen.


Ångrar du det?
- Nej verkligen inte !

När fick du senast en komplimang? - Idag.

Har du hånglat med någon av samma kön? - För många gånger för att egentligen vara straight ! Hahahahahaha !!

Är du ensam nu?
- Nej, mamma står i badrummet.

Vill du ha barn?
-  Nja, nån gång i livet vill jag väl de.


HAR DU NÅGONSIN:

Hånglat med nån riktigt ful? - Hahahaha ja tyvärr !

Hånglat med fler än 5 pers?
- Hah ! Jaa !

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - *fniss* Mycket fler.

Gjort något riktigt dumt? - Ja.

Gjort något du verkligen ångrar?
- Ja

Varit nykter på nyårsafton? - Eftersom jag aldrig varit full så ja.

Åkt ambulans? - Nej.

Gjort nåt olagligt?
- Gått på rött ?



Blivit tagen av polisen? - Nej.


Fått din mamma att gråta? - Ja tyvärr. Men bara typ 1 eller 2 ggr.

Slagit ner någon? -  Slagit ner va väl att ta i.

Skämts över dina föräldrar? - Hahaha jaa !

Skämts över dig själv? - AOh ja många ggr !

Sagt jag älskar dig och menat det? - Säger det till min pärla varje dag.

Tagit droger?
- Nej verkligen inte ! Kommer aldrig hända heller !

Varit kär i någon du inte haft chans på?
- Njaa. Nej inte kär.

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? - Jag ?

Såg dig gråta? - Älsklingen.

Fick dig att gråta? - Älsklingen.

Du delade en cigg med? - Usch räker inte ..

Du gick på bio med? - Älsklingen.

Skällde på dig? - Vet ej, antagligen någon lärare antar jag.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? - Nej.

Kramat någon? - Ja.

Pussat någon? - ja.

Köpt någonting? - Nepp, de kommer imon !

Sjungit? - Hahaha yees.

Saknat någon? - Ja!

VAD:

Längtar du till mest just nu? - Sommaren !!!

Har du för kläder på dig? - Trosor, strumpor, byxor och tröja.

Ska du göra i sommar?
- Ta de lugnt och bara leva livet !

Åt du senast?
- Kladdkaka !

Har du för mobil?
- sony ericsson ngt.

Vad köpte du senast? - Busskort.


VEM/ VILKA:

Slog du senast?
- Älkslingen.

Fick du sms från senast?
- Matilda.

Pratade du med i telefonen senast? - Natta.

Älskar du? - De som står mej närmast.

ALLÄMNT:

Har du pussat en groda?
- Hhahahah jaa !

Kan du hjula?
- Jodå.

Biter du på naglarna?
- Nej usch.

Är du EMO? - Hahah nää.

Skulle du kunna hoppa fallskärm? - Aldrig!

Har du sjungit inför publik? - Japp.

Är du hungrig? - Nää

Är du blyg? - Hmm ... Asså de beror helt på vilket läge och om jag e med mina vänner.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: