tankar om kärlek

2010-04-28 / 22:05:40
Nej nu är de nog dags för mej att bädda ner mej i min säng. Har sån grym huvudverk så jag vet inte vad !
Dagen blev ju inte som planerad precis. Hade sett fram emot att få träffa älsklingen och sedan dans. Men blev sen till dansen och fick sedan reda på att de inte var något för att vi bara var 4 st !? Vi är ju i vanligt fall 6 ... Suck .. Nästa gång är det sista gången på dansen innan uppvisningen och jag missade förra gången så jag kan verkligen typ ingenting av dansen känns de som. Kan iaf inget av den koreografin som dom lärde sej sist eftersom vi inte kunde gå igenom den idag heller.. Så de kommer typ gå åt helvete !
Satt och pratade med Matilda en stund. Hon förstår mej och det är skönt att alltid kunna luta mej mot henne när de är jobbigt.
Men men man blir trött och utmattad och får huvudverk av att gråta. Så nu är de dags för mej att sova ! Med mitt hopp om att gud slutar hata mej för något som jag inte vet vad jag gjort. Men eftersom han straffat mej i ca 2 månader snart så måste de varit riktigt hemskt ! Men hoppet har jag kvar och jag ger mej inte efter såhär lång tid det ska du veta min älskling ! Kämpar in i de sista, så vi får det som vanligt igen !  För du gör mej stark så jag orkar.

Vem sa egentligen att kärlek var lätt ?
Det kan jag inte hålla med om.
Men kanske är det just det som är själva saken men kärlek, kanske är det de som gör de så underbart ?
Att man kan skratta och gråta tillsammans men den man trivs med.
Att man får dela sina upplevelser med varandra och ha det bra.
Men ändå ha det dåligt ibland. Få skrika på varandra bråka, ha motgångar och ta sej igenom de tillsammans och sedan bli starkare än innan ?
Jag vet inte, har ingen erfarenhet av just detta. Men vet att jag verkligen skulle göra allt för Timmy och jag vet att han gör det för mej med.
Men kanske är det meningen att man inte ska ha det "för" bra ?
Kanske måste man få vara arg och ledsen ibland för att få det bättre ?
Så länge bara hoppet och kärleken finns där ser jag ingen mening med att ge upp.
Detta kommer bli en upplevelse för livet, men jag tänker inte gå miste om den !
Jag tänker hoppas, kämpa och lära mej ngt av det. Och jag tänker göra det med dej Timmy !
Någon som varit med om detta och förstår hur jag känner ? Eller är det bara en massa flum nu ?
Ni flesta kanske to.m har slutat läsa men det är såhär jag känner och jag hoppas som sagt att allt blir som det var förut ! God natt och tack för ni tog er tid att läsa detta !





Jag älskar dej min pärla !





TimmyPersson <3
Kommentarer!
Postat av: M'a

<3.

Kommenterat - 2010-04-29 / 13:00:57  | URL - http://matildaandren.blogg.se/
Postat av: Barbie'

Det löser sig säkert<3

Och gör det inte det så finns vi här för dig.

För jag älskar dig gumman, du är bäst <3

Kommenterat - 2010-05-01 / 14:59:51  | URL - http://friidaus.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: