En händelserik helg hemma hos Max !

2010-04-25 / 00:08:55
Ja nu har vi kommit till den stunden då jag satt mej till rätta framför datan och nu ska berätta om min helg.

Fredag: Stack hem efter en lång dag i skolan. La mej på soffan och tog det lugnt ett tag. Packade sedan en väska och åkte till Max. Satt vid datan och kollade på sjuka humor filmer på youtube och pratade och skrattade ett tag. Sedan gick vi och åt. Hans mamma och pappa hade lagat värdens godaste mat ! Satt och tog det lugnt åt och hade det trevligt, gick sedan och bytte om till badkläder och sprang ut till badtunnan. Satt och chillade och tog det lugnt ( kl var kanske halv 9, 9 ). Sedan lekte vi "sanning eller konka", men det spårade ut så vi lekte "namn leken". Det slutade med att jag förlorade. Vid ca 1 sprang vi in i huset igen. Då var det rysligt kallt utanför vattnet kan jag säga !
Kom in klädde på oss, eller ja av eller vad man ska säga... Satte på oss sovträöja och trosor ! Sedan gick vi ut och åt världens godaste kladdkaka med jordgubbar och grädde. Kunde inte suttit bättre !
Vid 2 borstade vi tänderna och bäddade ner oss i sängarna. Jag somnade på älsklingens bröst på 2 sek tror jag ! Sov super gott !

Lördag: Vaknade av Fridas pladder vid 9. Trodde jag skulle slå ihjäl henne ! Rummet var nog 50 grader varmt, så vi öppnade fönstret och höll på att somna om, men Frida va hungrig så hon tvingade upp oss alla. Åt lite frukust, sen bytte vi om till bikinis och la oss ute i solen och spelade "jag har aldrig". Sedan ringde Natta och hämtade mej vid 1 så stack vi till Åled och kollade på fiskar till Nattas akvarium. Hon köpte 12 fiskar och 1 växt. Sedan åkte vi snabbt hem till mamma och hämtade saker till ikv och stack sedan till Natta och Daniel. Spelade lite spel med Daniel. Vid 6 gick vi till pappa. Beställde mat och satt och åt och hade det trevligt. Vid 9 kom mamma och hämtade mej och nu sitter jag här.

Så helgen för mej har varit super ! Riktigt trevligt och fylld med många skratt ! Och vet ni vad det bästa är !? Att helgen inte är slut än. Det är bara lördag !

Nej nu ska ni få se bilderna sen är det sovdags för mej ! Puss och godnatt.







Hahhahahahah jag tror jag dör lite varje gång jag ser denna bilden ! så underbar ! HAHAHAH


You make me smile !






Taggade för ett bad!










urusel bild jag vet ! Men Frida och Timmy skulle ner i dammen som låg precis jämte och svalka av sej. Dimman från tunnan förstör dock bilden..



Sedan tvingade hon med sej Max.






yes denna bjuder jag på x)






Gott var ordet !!




Som sagt Frida va pigg och glad redan vid 9.


Min pojkvänn däremot var inte det !


Vid frukustbordet.




Får avsluta med en liten härlig bild på max, timmy och mej.



TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: