Jag ger upp. Jag är svag utan min älskling.

2010-04-26 / 23:08:34
Jag ger upp !
Jag orkar inte mer !
Jag har suttit ytterligare i 2 timmar med mitt förbannade engelska arbete..
Suck jag kan inte fatta att jag lägger ner så mkt tid på något när jag endå bara kommer få godkänt.
Jag är så trött på skolan. Jag är så trött på allt som har med skolan att göra. Jag mår dåligt när jag tänker på alla arbeten som ska göras.
Och jag blir så arg på mej själv för att jag aldrig tar tag i mitt liv och gör mina läxor...
Suck va besviken jag är på mej själv just nu..
Och imon kommer Jenny skälla på mej och jag kommer ha dåligt samvete hela natten för att jag inte är klar och vad har jag som ursäkt ?
Jag hann inte för att jag var med min pojkvänn i helgen. Jag försökte leva ett normalt liv ist för att plugga plugga plugga utan att få de resultat jag vill ha ?
Nej nu är jag sur och ledsen, ska lägga mej nu även om jag inte är klar. Jag orkar inte jag är trött och behöver sova !
Tänker ligga och krama om min kudde och önska att det var min älskling...

God natt.



TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: