Jag borde verkligen....

2010-04-21 / 14:43:18
ta tag i mitt liv och sätta igång och göra ngn nytta ! Saga ringde innan så nu måste jag leta information till so arbetet. Men det finns en liten hake ,,, jag hittar inte ett skit på nätet,, men men de ska nog gå... Hoppas jag !

Vad hände egentligen med vädret !? innan va de sol, sen började de spöregan och nu är de sol igen ... Skulle egentligen badat med Timmy, Frida och Max imon men Max och Frida bangade ( vilket jag är glad för !! ) så de blir inget. Ska sticka till älsklingen ist och ta de lugnt. Hoppas bara att jag inte har lika ont då ! Märker att jag typ inte kan andas utan att de gör ont längst hela ryggraden och när jag lyfter armarna gör de så ont att jag nästan börjar skrika ... :(

Men men nu ska jag leta fakta på nätet och sedan tror jag att jag ska renskriva mitt engelska arbete.. Sen ska jag sova !!




TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: