Flamma efter skolan.

2010-04-20 / 07:52:34
God morgon !
Nu har jag precis fixat mej. Mitt hår såg förjävligt ut så gjorde en liten fläta i luggen och på andra sidan. Sedan åkte chinosen ( stavning? ) på och kladdade sedan på lite mascara.





Har sjukt mkt träningsverk efter gympan igår ! Usch gör ont i mina axlar.
Idag ska jag till skolan som vanligt sen direkt när jag kommer hem ska jag ut med hunden, äta lite och sedan ska jag, mamma, Jenny och Micki till flamma. Mamma och Jenny skulle kolla på hoppningen och jag skulle rida på Pampie lite *happy face*


Nej nu ska jag sticka till skolan. Vi ska antagligen vara i datasalen sitter jag vid en data ska jag uppdatera !

Puss !


TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: