fin fint väder !

2010-04-12 / 17:44:38
Sitter och tar de lugnt. Har varit ute och solat i 2 timmar idag ! gud va skönt asså ! Men gud va seg man blir ! Gick in och somnade på soffan direkt. Heheh. Sen satte jag mej för att plugga på franska provet som kommer på ons, men då ringde Becka och ville ha en telefika så fick bli det ist. Mycket bättre om ni frågar mej ! Hihi.

Älsklingen kunde inte komma hit idag *sad face* men träffar ju han snart igen, de gillar vi !
Nej nu ska jag kolla runt lite på nätet hörs ! Puss.


p.s på tors får jag reda på om jag kom in på Sture eller inte ! Håll tummarna !! Hahaha kommer ju springa i brevlådan varje dag nu tills jag får veta !



TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: