desperate housewives

2010-04-26 / 14:01:33
Hej hopp !
Nu har jag suttit och skrivit på mitt engelska arbete i 4 timmar. Är jag klar ? Nej jag har bara förklarat vad min serie handlar om, nu ska jag göra den i power point och berätta varflr jag tycker om den bla bla bla... Kanske ska berätta att detta ska redovisas imon ! Håller ju som sagt på att skriva om Desperate Housewives och ni som kollar på det vet att det är väldigt invecklat. Detta ska jag nu berätta på engelska ! Men men så länge jag får godkänt så är jag nöjd !



Stannade hemma idag för att jag har sån grym huvudverk. Men lovade Matilda att jag skulle följa med henne till stan idag så ska ta bussen om en halv timme.

Hmm nej nu har jag slut på tankar ! Hörs ! Puss.



TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: