blogga på lektionstid

2010-04-20 / 09:33:24

Nu har vi egentligen slutat men Maddis och Ida sitter fortfarande och skriver och läser. Så tänkte att jag lika gärna kunde göra ett inlägg. Är 4 st fjotrizar här som sitter och ja .. Vad dom än gör är dom underbart roande ! Ida och Maddis är ju lite diskret men jag skrattar ju högt och tydligt så fort dom säger något. Hehe. Men jag kan se här ifårn hur Ida sitter och fnissar åt dom !



Ida och Maddis.


Ida och jag.

Nej nu ska jag upp 4 våningar för att hämta mina gympa kläder för att sedan gå hela vägen ner. Suck .. Nej nu ska jag bege mej ! Puss !


TimmyPersson <3

Kommentarer!
Postat av: Ida

hihi :D

Kommenterat - 2010-04-20 / 16:57:42  | URL - http://idaaspberg.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: