skaffat blogg ;D

2009-09-24 / 20:52:14
jaha då har man skaffat blogg dåja ^^
hade ingenting att göra och bdb funkar inte så jag skaffade en blogg xP (Y)


idag va vi på bibblan på "föreläsning" för gymnasiet, träffade timmy för hans klass var där hela dagen :D
sen kom jag hem och gjorde inte så mkt. sen tänkte jag ut och köra med min moppe som inte funkat på en halv evighet, tänkte jag att jag åker imon älsklingen men nej då funkar inte moppen .. lagom sur och besviken jag blev då eller ....

Aja så då satte jag mej här och tröståt lite kärleksmumms så nu känns allt mkt bättre ! (Y)

På lördag blir de mys med Älsklingen ! :D längtar redan !!

aja puss på er ! <3


Timmy Persson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: