seeeg dag, hundvakt ,

2009-10-29 / 21:19:38
onsdag :
ingen dans :( tråkigt har juh inte dansat på två veckor nu ,,
stack hem till älsklingen vid 14.00, gjorde inte så mkt, kollade lite på tv och så,
la oss och latade oss i hans säng från kl 16.00 till 22.00 xd hahah !
sen tog jag bussen hem, glodde lite på tv och somnade vad 12 kanske.


idag:
vaknade 9 -.-' mamma höll på att packa hon skulle till flamma,
natta åkte till stallet och mamma åkte vid 11, så då va jag själv, gick ut me hunden, pratade i tele, sov på soffan och bara segade ! ;P
sen åt jag lite, gick ut me hunden och nu sitter jag här,
natta har dock kommit hem men hur mkt sällskap e hon på en skala 0-0 ? hon e nere nu sen ska hon ut me jamil och röka, sen kommer daniel så don får man väl inte se på hela kvällen .. aja de blir la till att glo på tv och gå och lägga sej tidigt.
måste juh ut och kissa hunden vid 9 imon (Y) sovmorgon ? hah skulle du tänkt på tidigare gumman !...


saknar min älskling ! :( även om jag träffade han igår så saknar jag han ! han är min drog ! tur att jag får träffa han iaf ! <3


aja nu ska jag glo lite på nätet,, ha de bra ! puss på er !


Älskar Timmy Persson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: