plugg plugg och mera plugg .. .-.-

2009-11-29 / 17:17:19
nu har jag suttit vid datan sen kl ett och gjort power point om mitt underbara arbete i svenska (Y)
och nu kom jga på att vi ska skriva om hur samhället var i Sverige på 1900-talet, och den infon har jag i skolan (Y) underbart !
så nu ska jag nog måla på min bild till bilden sen ksa jag läsa Nässlorna blomma .. -.- bara "bara" sisådär 200 sidor kvar som ska vara utläst och resonerad tills på tis (Y) då ska vi redovisa om våran författare, samhället och boken (Y) vad e jag klar med ? författaren (Y) yees, tummen upp för mej !

igår sov jag hos Pickiness (: vi lagade mat, kollade på film och åt godis :D kollade på halva da vinci koden och på hela änglar och demoner (: den va faktiskt bra ! :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: