min älskling <3

2009-11-14 / 13:27:15

hej hopp. nu sitter jag här och har jätte tråkigt .. det är lördag och kl är 13.17
vaknade tidigt idag ,, sen har jag bara suttit här x)
pappa kommer hem snart så ska vi in till stan och handla.
sen ska vi till farmor :) länge sen jag träffade henne, så de blir trevligt (:

imon ska vi till mormor. tvingade med timmy med ^^

nu har jag inte träffat min älskling på jätte länge ! :(
saknar dej så det gör ont i hela mej !
önskar att jag bara fick vara i din närhet hela tiden !
så fort jag hör ditt namn eller tänker på dej lyser hela jag upp och det pirrar i hela mej.
det är det som kallas äkta kärlek !
du är det första jag tänker på när jag vaknar och det sista innan jag somnar.
den som finns i mina tankar hela tiden.
den som jag vill vara med hela tiden.
som jag kan titta på i timmar utan att tröttna.
säga jag älskar dej 10 ggr och säga det 3 ggr till utan att tröttna.
att bara se in i dina grön/gula ögon är helt underbart.
när du kysser mej på halsen och viskar i mitt öra och säger att du älskar mej.
när du säger att du vill trycka ihop mej till en boll och sedan studsa mej, kan jag bra inte hålla mej för skratt ! :D
jag älskar helt enkelt allt med dej !
känslorna svalnar aldrig !
det ska alltid vara du och jag.
jag älskar dej bara mer och mer !
kanske visar jag det inte så ofta, men du ska veta hur mycket jag uppskattar allt med dej.
hur du alltid finns där för mej !
jag försöker att vara den perfekta flickvännen och ge dej de som du förtjänar.
och jag tackar gudarna för att du valt att stanna kvar hos mej !

Älskar Dej Mer Än Du Anar Timmy Persson ! <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: