bilder på klänningen ;D

2009-11-21 / 16:43:21
nu har jag målat naglarna :D fingrarna och tånaglarna matchar såklart ;)



naglarna :D


jag har rakat mina ben så nu e dom lena och fina ;D och snart så bär de av till jessika :)


fest klänningen på ;D


jag ska sminka mej och platta håret hos jessika, tog bara bilden så jag kunde visa klänningen och skorna ^^ ska ha smyken till och svarta leggings med :) så de inte blir så sommrigt ;P

aja nej nu ska jag packa det sista (:
pusspuss <3

Timmy Persson <3










Kommentarer!
Postat av: Maja

Sv:



Haha victory! ;) Ja det va fan längesen vi sågs nu.. :(<3



Btw, Michelle klipp din nagel förhelvete! -.-

Kommenterat - 2009-11-27 / 14:39:34  | URL - http://majaemilia.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: