xbox me daniel. inlägg me bild (:

2009-12-18 / 23:00:04
daniel klagar alltid på att min blogg e seg, så detta inlägget är till honom !

nu har vi gjort peppekaor och dekorerat dom :D natta e hos jamil så jag ska snart ner och spela med honom (:

nu kom han upp och masserade mej lite :)

aja nu ska jag lägga upp lite bilder på pepparkakorna sen ska jag kila :D

nattas

de peppakakor som natta dekorerade (:


mina :D

pepparkakorna som jag dekorerede, blev dock inte lika fina som nattas.. men de tar vi inget extra för ! :D och om ni undra så ska det vara I <3 U där kommer i:et och u:et in ^^ danne retade mej som fan för det xP men men..


aja nej nu ska jag ner och massera daniel, ska få en helkropps massage då ! :D tihi.
puss puss

Timmy Persson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: