sammanfattning om veckan ^^

2009-12-12 / 11:54:36

nu sitter jag och glor hemma hos pappa,
vakande vid 10 idag -.- sen har jag suttit här och ugglat och väntat på att min kära pojkvänn ska vakna.
nu är kl 11.40 och timmy har äntligen vaknat ! ^^
pappa slutar inte jobba förens kl 13.00 så blir ensam ett tag till, så vidare jag inte sticker till älsklingen (:

sammanfattning om veckan;
mån, gjorde inget spec alls.

tis, va sjuk, låg bara hemma.

ons, skolan lucia träning fick sluta tidigare, stack hem till älskling, myspys.

tors, inget spec heller skola sen pratade jag lite me becka i tele ;P

fre, lucia i skolan jätte soft dag ! stan me fijah, meningen att vi skulle shoppa julklappar, efter två timmar virrande på stan hade vi köpt varsin milkshake xP

kortfattat, veckan har varit jätte soft och nu är det bara en vecka kvar sen har vi lov! ska bli as skönt !

Älskar Timmy Persson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: