hmm ...

2009-12-23 / 11:53:51
sitter just nu hemma hos fijah. hon ligger på golvet och tjurar ..
idag e de lill julafton :D ska bi skönt me lite jul ! :)
ikv blire hem till mormor och träff släckten. älsklingen ska också med :D

och som julklapp fick jag hamna på exiztens ( stavning ? ) de tackar vi för (Y) ....
kul .. jävla idooter, funderar fan på att lägga ner allt med bdb och allt annat ! jävla skit ...
aja kul för andra suger hårt för mej ! ....

men men jag orkar inte bry mej. ska bli skönt att komma bort från denna idiot staden ett tag !
på lör drar jag ! kommer dock sakna älsklingen men men jag överlever..

hmm .. aja ni får ingen puss idag .. e på dåligt humör !
bild sen i halloween ;P e vi inte söta ? ;)
Timmy Persson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: