hemma igen ! (:

2009-12-06 / 19:04:37
nu e jag hemma igen, skönt!
har haft en trevlig och händelserik helg !
vi hr ridit hur mkt som helst så jag har träningsverk i hela kroppen xP

hade dans uppvisning idag, gick bra (:
sen stack jag, daniel, timmy och mamma hem till mormor där alex och angelica väntade (:
vi fikade lite, sen åkte vi hem.
jag och älskling la oss i min säng och jag somnade i hans famn direkt !
sen åt vi lite,
och nu sitter jag och myser i älsklingens famn (:

aja puss på det ! <3

Älskar Timmy Persson <3
Kommentarer!
Postat av: Din Barbie <3

MICHELLE BIK :O

Du byter omedelbart visingsbild :O Annras kommer jag skicka in dig till nästa epidisod av pardise hotel!

Stoppa ner brösten i BH igen !



/ Friidaus

Kommenterat - 2009-12-07 / 21:46:18  | URL - http://wordsbyfrida.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: