bästa julen ! bilder på mina saker och min klänning :D

2009-12-24 / 22:24:41
julklapparna :D

julklapparna:

fick allt på bilden +


biljetter till GBG HORSE SHOW !! :D fy fn va kul !! :D


700 kr


100 på busskort


200 kr på h&m


ett hjärt halsband


jätte fin choklad


body lotion


innetofflor. lika dana som jag fick förra året bara att natta tog sönder de xD så fick nya :D


en låda fylld me popkorn och under ed allt godis och popkornen på bilden ;P och en 200 gram marabo ( stavning? ) men den öppnade vi ^^


och min underbara klänning :D <3

min underbara klänning ;D

klänningen bakifrån

 

 

och fick ett underbart halsband av älsklingen


halsbandet :D

 

asså shiet, kan inte beskriva hur fint jag tycker det är ! älskar det ! direkt efter jag öppnat de kastade jag mej på telen och ringde och väckte min baby boy :D tack så jätte mkt min pärla ! det är underbart !

 

bästa julen hittills ! <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: